sobota, 11 maja 2013

Lalki z 13 wishes :)

W internecie znalazłam zdjęcia lalek w pudełkach i bez pudełek  z filmu 13 wishes >_<
Opakowania leżące...nie wiadomo gdzie :)
 Za to, tu  na tym zdjęciu widać lalki stojące do kupienia (oczywiście w pudełkach )
Tu widać Twyle, Lagoone i Frankie !

Zbliżenie Frankie :
Tu widzimy lalkę Frankie zapakowaną w pudełku.Koło niej znajduje się (chyba) jakiś garnuszek, a koło lewej nogi widać jej oficjalny art.

Zdjęcia Draculory 
Draculaura też koło siebie ma (chyba, to coś mi go przypomina) garnuszek.Tak samo jak Frankie ma obok lewej nogi swój oficjalny art.I też zauważyłam, że Frankie i Draculaura mają podobne pozy...ciekawe czemu ?-_-
i jeszcze jedno jej zdjęcie(można przybliżyć )i teraz dokładnie widać jej art(połowę artu :) Widać też na jakim tle ona stała .

Zdjęcia Clawdeen :
Clawdeen też ma ten garnuszek, ale fioletowy jak ona cała. Na nasze nie szczęście nie widać artu wilkołaczki . SZKODA ! Clawdeen wyróżnia się pozą od Draculaury i Frankie !

Lagoona:
Dziwie się tu najbardziej . Skoro Frankie, Draculaura i Clawdeen nie mają swoich pupili to dlaczego ona ma ?!.Nie zdziwiłabym się z pamiętnika, ale takie coś widzę pierwszy raz.

I zdjęcia lalki bez opakowania :)


Twyla

Zdjęcia są małe dlatego nie mogłam się za bardzo przyjrzeć, ale widać zwierzaka i  pamiętnik.
Bio Twyli na odwrocie. Jest po  naszym języku, ale w następnym poście dodam bio po polsku :)

Zdjęcia Twyli 


Najbardziej podoba mi się zdjęcie jak jest z króliczkiem :)


I Cleo 
Nawet mi się podoba ma fajny ciuszek który chyba się nie powtórzył ;3

Podobają wam się te lalki ?Macie zamiar jakąś kupić ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz